I don't know what I want us to do.

fredag. härligt.
eftersom jag har sovmorgon till tio behöver jag inte gå upp förräns vid halv nio när jag ska cykla, vilket jag planerat i morse. när jag går upp och drar upp persiennen är det världens snökaos. inte en challe att jag kan cykla. och bussen hade nästan gått, så jag ringer papa och tigger skjuts. hej-jag-är-liiiite-bortskämd! skolan var trist. fast jag klantade mig rejält som vanligt på fysiken. alla lär väl iofs redan hört det vid det här laget... jag "missade" vagnen på luftkuddebanan. så.
och jag och tamara och moa har nu fixat grundidén till projektarbetet. vi ska göra ett individuellt arbete gemensamt. blir säkert svinbra. eller helt pannkaka. lite beroende på. fast jag vill inte riktigt avslöja allt nu. dock inte särskilt troligt att nån vill göra samma, men ändå. jag ska bara försöka ragga filmkameran nurå.

träningen var bra. jag känner att jag är i sjukt bra form nu. riktigt jävla härligt. igår när vi körde 400 på tid med paddlar och dolme hade jag ju 5:09. idag körde vi likadant. nu hade jag 4:59! helt sjukt. nio (!!!) sekunder under pers. då är det riktigt jävla bra! sen körde vi 400 utan paddlar och sånt, fortfarande start nerifrån på det grunda. då hade jag 5:09 låga. så med lite mer vila och mindre syra och bra pallar så lär jag nog persa rätt bra. tjoho!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0