hello, do you remember me?

mina axlar dödar mig. jag släpade mig till träningen enbart för filmningen. jag körde inte ens nån fys. träningen var hemsk. ultra hela passet. och eftersom det var filmning på både lången och korten så fick vi helt plötsligt byta håll mitt i en serie. kul att vi var typ trettio pers som försöker få plats på 15m med frisimspaddlar. grattis. sen blev jag filmad. först två starter, frisim och bröstsim, och sen 200me på 90 procent. jobbigt värre. sen var det 100me på korten med filmning rakt framifrån. bra att det finns hundra saker jag gör fel på i tekniken. men jag har bra vattenläge på alla simsätt åtminstone. och jag drar inte på mig så mycket bubblor. bubblor är dåligt. och hej, mitt bröstsim är rena katastrofen. men nu vet jag vad jag gör för fel i draget och sådär. jag ska bara lyckas fixa det med...
jag har ont i axlarna med. VÄRRE än vanligt. jag MÅSTE sträcka på mig och fixa min hållning. påminn mig varje gång jag säckar ihop. varje gång.

ingenting funkar idag. det är ingen mening att jag försöker. allt jag gör eller säger får jag ju skit för. jag orkar inte. jag är bara värdelös. vem bryr sig ens om mig längre?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0