Ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har.

egentligen har jag ingen tid att blogga, men vad gör man inte för att slippa en kvarts pluggande?
skolan var tråkig. niclas hade ju inte rättat proven så det var ganska ovärt. och jag pratade som vanligt bort alla lektioner. bra. jag kanske skulle prova silvertejp över munnen. hm. och jag gillar inte att gunilla har sån press på mig. hon tror verkligen att jag kan allt jämt. men nu är det ju ren faktainlärning igen. sånt som jag är helt värdelös på. men jag kan det nog hyfsat ändå. men man vet ju aldrig vad för slags prov hon smäller till med...

efter skolan cyklade jag, i snöovädret, till trafikskolan. så. jag är igång med teorin nu. bra att jag inte ens öppnat boken än. men nu har jag fixat körlektioner. fast det är typ två veckor tills första lektionen. men det är lite pirrigt, faktiskt. jag lär ju säkert klanta mig jättemycket.
och sen när jag kom hem hade jag ungefär en kvart på mig att käka och plugga svenska och engelska innan träningen, så jag skippade helt sonika träningen. jag hoppas att jag ligger på plus. jag fick ju sju pass förra veckan. och jag kan nog smälla till med sju pass denna med. sex pass annars. det är ju tävling på lördag.
men nu ska jag återvända till min recension. den kommer säkert suga. som allt annat jag gör.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0