Framför tv:n blir vemsomhelst ful.

så jag och min kära fader tog bilen till göteborg imorse. och jag körde, märk väl, ända till jönköping, sen vågade/pallade jag inte längre och vi bytte i järabacken. i göteborg blev det till att springa på kungsgatan och södra larmgatan. men inte ett fynd. dock flera provade plagg i varje butik. eller, jag köpte en kjol på monki, ytterst somrig och lite lätt sailor. det är härligt. jag längtar till sommaren som fan. sen åkte vi till ytterby och tog med farfar och käkade i kungälv. rätt ovärt. och sen åkte jag och pappa och hälsade på farmor. hemskt. punkt. ingen ska behöva se någon sådär...
sen vände vi tillbaks till göteborg och styrde mot skandinavium. allt var så lätt värt pengarna (pappas pengar, men vafan!) och samtidigt inte. matchen var helt värdelös. första perioden SÖG, rent ut sagt. frölunda vet inte vad powerplay är. på hela matchen hade de typ fyra minuter spel fem mot tre. och de lekte för fan bort tiden. bra för hv, dock. men i andra blev det 2-0 och sen var det liksom kört. kass match. och allt blir ju inte bättre när man ska sitta i en bil i två timmar hem sen. jag är trött.

vad håller jag på med? vad håller du på med? du gör ju inte precis allting lättare. jaghatardet. jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0