Didn't we almost have it all?

höglandsdoppet. största hemmatävlingen. och ja, det har faktiskt gått riktigt bra idag, klart över förväntan.
jag gled i på 200med i första grenen. fast andra heatet, dock. vinnaren i första heatet hade 2:49, så jag visste att jag var tvungen att persa för att kunna vinna. och så gick starten och det kändes som att jag inte alls tog i på fjärilet, utan bara låg och chillade. sen hade jag tydligen öppnat på 36.4. chill, någon?! och ryggsimmet var väl som väntat, men bröstsimmet tog jag igen massa på hon på trean och på frisimmet orkade jag inte riktigt dra om. så jag blev tvåa på 2:44. pers med sex sekunder! jag blev faktiskt sjukt glad! sen blev det 100ry och jag var inte ens trött. och jag blev fyra. det hade varit pinsamt att få medalj för det skitloppet. sen var det lite paus och så och sen var det lagkapp. matildo, jag, annie och alice. 4x100fr. alla var sjukt taggade och vi simmade väldigt bra. jag hade 1:05.73. riktigt bra ju! så vi slog tiden vi var anmälda på med två ynka hundradelar och råutklassade jönköping med sexton sekunder. men felicia och jennifer var ju sjuka, annars hade vi nog fått lite motstånd. killarna vann sin lagkapp med, de ville under fyra minuter, men hade 4:00.22. mycket på grund av jocke. både erik och martin var ju under minuten, erik var ju till och med under 59. viktor hade 1:00, på start och jocke hade 1:01 på flygande. INTE okej.

sen åkte jag och pappa för att köpa godis. när jag är påväg ut så möter jag malin, moa, annie och lövet. de har varit på poprot. så malin och moa tvingar mig att hjälpa dem att välja film. och det tog typ en kvart. sen när jag väl lyckas slita mig så har conny och jocke och dem också kommit dit och står och pratar med RENÉE, av alla människor. men nu är jag äntligen hemma. jag försöker få jens att komma och kolla imon. men det är rätt tveksamt...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0