Det enda som rört sig här är tiden.

igår hade jag verkligen noll tid att skriva. jag var ju duktig och sånt i skolan och sen blev det hem supersnabbt och käka och sen träning träning. syra ohja. 4x100 start 5 min. MAX! sista hade jag sjuk syra i armarna. fast det är rätt gött ändå. sen åkte jag hem och kollade på tv istället för att plugga biologi. jag borde ta tag i mitt skolarbete, känner jag starkt.
mja. sen var det ju träning imorse med. kallt som satan att cykla till träningen. parken är smått glaserad. viktor hade tydligen slagit runt och annie med, nästan. jag klarade mig hyfsat smärtfritt genom parken, men det tog ju sin lilla tid. träningen var också jobbig. idag igen. istället för klassiska 10-10 så blev det först 20-10 frisim och sen 12-10 valfritt. jag körde första, fjärde och sista fjäril. SNACKA om död! sen var det bara jag och annie i omklädningsrummet, men vi hade kul och för en gångs skull hade vi väldigt gott om tid. ju fler desto långsammare kan man kanske säga. skolan var inte så värst mycket idag dock. jag satt ju och dödade tid och försökte plugga lite på biologin på sovmorgonen. men jag gav upp ganska snabbt. engelska, kemilabb och biologiprov. och därimellan ett styck lövet och ett styck victor som totalmassakerade victors mobil. sen "råkade" victor slita bort högtalaren och då försvann täckningen xD och tja, biologin gick väl sådär. juste, jag har ju glömt. jag hade fan vg på fysiken. jag blev så sjukt förvånad. och glad förstås.

imon ska jag glassa. två lektioner varav en är bad och en är lyssna-på-andras-redovisningar. ibland har man det bra!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0