But there's an endless battle to be won.

andra passet var bra. vi lyckades nita dit klubbrekordet med tre sekunder! och jag hade 1:05.83. så det var bra. kul att klubbrekordet var från '71. hej vi är lokalkändisar i tidningen ^_^ och det mest intressanta var att killarna bara slog oss med tre sekunder, det är illa. och då slog jocke ändå mig med fem sekunder på frisimssträckan... sen hade jag typ en kvart på mig innan 100fr individullt. gick la sådär. jag hade fortfarande sådär lagom härligt med syra i armarna, så jag hade 1:06.7 typ. alltså typ sekunden sämre än för en kvart sen. BRA! men det var ju pers, och jag vann, det är ju alltid något. sen blev det avbad hur länge som helst, nästan så jag missade min prisutdelning. jag hörde mitt namn ropas upp och fick springa hela vägen från lilla. lagom pinsamt, haha. sen syntes jag ändå inte bakom waldemarsson (jag vet fortfarande inte vem som är vem av dem ^_^), haha. sen blev det vänta och sist simmade hvetlanda sitt extralopp, 4x50fr, för att kunna jsm-kvala. killarna var schyssta och gav dem lite draghjälp, faktiskt sjukt jämt. och hvetlanda klarade med FYRA (!!!) hundradelar. det gäller att ha delarna på sin sida. så grattan till älsklingssandra och company! sen så skulle imse ta kort på oss. det tog ungefär tre år. imse + systemkamera (eller vilken teknisk pryl som helst) = total katastrof och pannkaka! men sen lyckades han få nån bra bild och sen lekte jag, anne och alice med min systemis i duschen och omklädningsrummet. vi är snygga, hellyeah!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0