Beatles var the lonely hearts club band.

träningen var överflödig. jag gillar att vi satt och pratade i en halvtimme innan vi ens började värma upp. sen blev det lite insim, lite medleyimp och sen hundringar tröskel. gud så roligt. fast sen körde vi lite tekniktjufemmer. asgött. mitt fjäril var hyfsat bra. och bröstet också. så jag kanske kan dundra till med ett litet pers på 100fj? vi får hoppas. imon blir ju mitt formbesked inför våren. antagligen blir det nog ett helt värdelöst formbesked. men jag får väl helt enkel ta i och köra mitt bästa. om inte annat får jag ju träffa sandra! puss på det!

/f.


PS. grattan på alice också. 14 år och 15 timmar, eller hur var det nu? ^_^ DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0