You are as sweet as candy.

jag kom hem för nån timme sen nu.
tävlingen har gått dåligt. jag har verkligen bytt spec, både imse och conny håller med om det. jag med, faktiskt. det enda som var tillstymmelse till okej var 400 och 800 och möjligtvis 200br för att det var bra rent tekniskt. men jag öppnade ju på 47, så jag kan inte säga att det var bra... sen idag var sista grenen 100fr och det var verkligen det som utan tvekan gått allra bäst. 1.08.89 hade jag. bara drygt två sekunder över pers i kort. woho! fast jag hade otroligt mycket syra sista tjugofem, men jag fajtade bra, tyckte conny. han är lite bäst, conny. dåligt att han inte ska med till falkis. vad finns det då för små lyckopiller? han är i alla fall ett av mina små lyckopiller. bäst är det!

vi har haft sjukt fint väder hela helgen, dessutom. regnkläderna och mössan och vantarna behövdes tack och lov inte. men jag packade ner dem ändå, bara utifall att. men sol har det ju varit hela tiden. och varmt. ryggsim var inte att tänka på att simma bra. alla simmade i zick-zack och fick solen i ögonen. woho! och alla blev lagom brända och krispiga och alla blev sjukt röda runt ögonen. jag har uppgraderat min solbränna ytterligare. den här gången är jag vit runt ögonen och i övre delen av pannan. och efter insimmen och 800och diverse andra gnetdistanser fick jag snygga ränder av både bikinin och aquan/fastskinen. jag älskar solbränna!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0