Well now, she don't need to see the sun ahead.

jag är död. idag har det inte gått mycket bättre än de tidigare dagarna. värdelöst. 800 var bara katastrof. 10:44, liksom. kass. på lunchen åt vi på pallas athena. så gött! sen åkte jag, alice, matildo, vendela och helena till rosträdgården. vi satt i nån gunghammock och hade frågesport. haha. jag ägde ut dem ^_^
jag simmade första grenen på eftermiddagspasset. 100br. bröstsim borde inte få kallas mitt spec längre. jag vet inte vad som hänt. 29.0 typ. värdelöst. ohja! sen var jag klar för dagen och för hela helgen. så jag duschade och sådär. de andra hade lag kvar, men eftersom jag simmat skit hela helgen blev jag petad. dessutom hade det varit väldigt synd om vendela om hon fått sitta i simhallen hela dagen utan att simma nåt. så jag fick istället sitta ensam i två timmar. jag fick inte åka hem, eftersom "vi är ju klubbkompisar och då ska man heja på varandra"! my ass! innan har jag alltid hejat på ALLA, men när jag insåg att folk aldrig hejar på mig slutade jag med det. men nu ska jag tydligen ändå heja på alla de som aldrig hejar på mig? motsägelsefullt! dumt, för jag brukar simma lite bättre om jag får lite support, om jag vet att någon tror på mig. då börjar jag nästan tro lite på mig själv med.

när jag äntligen blivit hemskjutsad av helena åkte (ja, åkte! jag protesterade som fan, för det är ju max tvåhundra meter...) jag och m&p till handskerydsskolan och röstade. jag har nu officiellt blivit myndig, jag har röstat för första gången. status! men nä, jag berättar inte vad det blev. men det blev ett random blått parti, åtminstone ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0