Vad begär du av mig? Ett svar på en fråga du inte ställt.

jag är fruktansvärt trött. det var jag faktiskt inte imorse. men dock igår när jag gorde en klassiker och somnade med mobilen i handen IGEN. tydligen hade jag fått svar inom en minut efter det jag skickat och hunnit somna stenhårt innan jag fick svar tillbaka. woho!
idag var det rensa häckar som stod på min, oscars och davids lott (kan man förresten säga så? jag orkar typ inte tänka efter). först några få infattningshäckar och sen de feta som är hur många och jobbiga som helst. de tar aldrig slut. jag säger då det. dessutom höll vi på att smälta bort i värmen. det är hårt som fan att jobba. och sen fick jag åka tåg hem. dock slapp jag gå ända bort till trafikskolan för pappa kom och hämtade mig. efteråt blev det en kort sväng hemma innan träningen. vi var FYRA på träningen. jag, matildo, alice och viktor. och jag, matildo och alice simmade 1600 innan viktor ens värmt upp. värt! rätt tråkigt. 1200 insim och sen lite medley och sen 1000 hp. ROOOOLIGT! och sen några längder på korten. keratinfosfat <3

nej, nu ska jag hoppa i säng ögonabums. så fort jag ätit upp min macka, vill säga.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0