There shouldn't be snow on the 10th of May.

jag är hemma från stugan nu. himmelens skönt. jag och mamma låg ute och solade och lyssnade på när tomas ledin sommarpratade. sen kom regnet och vi packade ihop och åkte hem. vad jag inte tycker om regn. regn suger rätt mycket, så att säga.
imorgon börjar jobbvecka nummer två. trevligt. jag och oscar ska tvätta gravstenar, så jag har sjukt mycket att se fram emot!

men jag vet inte riktigt om jag mår bra. rent psykiskt. för jag är ju egentligen sjuk och sådär fortfarande. men det är ju annat med. jag failar ganska mycket nu för tiden. jag trodde allt var bra. fast nu känns det mest kass. lite synd. men så är det. jag inbillar mig nog bara alla känslor. jag är lite sämst, trots allt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0