Spelar ingen roll alls för dom speglar.

idag var det segt, lamt och allmänt onödigt egentligen.
på matten var vi ute på fotbollsplanen i ösregnet och sköt upp raketer och flög med leksakshelikopter. ganska ovärt och väldigt kallt och blött. varför ska det regna så mycket just nu? på svenskan kollade vi på en isländsk film. korpen flyger. sjukt störande musik och jag och honey tyckte den var trist, så vi satt och spelade sudoku på hennes mobil. så sjukt bra är vi! inte för att det var överdrivet svårt, hihi! på samhällen körde vi nåt spel dä man skulle styra ett land och man fick poäng i popularitet och ekonomi. vårt land, bandicot (efter crash bandicot, haha!), var rätt kassa, vi hade 42% i popularitet. HAHA. dock hade vi 56 i ekonomi, och man var tvungen att ha 51 på båda för att klara spelet! kul.
sen gick jag till trafikskolan, efter en lång snacksession med honey. min förhoppningsvis sista körlektion. gick väl sådär. rätt hyfsat ändå. nu gäller det bara att kämpa på som fan med teorin. jag har fortfarande inte klarade andra delen och jag börjar få panik nu. det är inte alls särskilt långt kvar nu! oaw!

träningen ikväll var seg. en hp-serie på hur långt som helst. är han dum eller? vi kan ju liksom inte köra 225m sju-takt!  eller 275 sex-takt. jag dog lite. och fick världens huvudvärk. dessutom tror jag inte heller att det var alldeles nyttigt att inandas målarfärgslukten i de djupa andetag man tar när man simmar hp. annelie och carro stod och målade inne vid bubbelpoolen och det luktade i hela simhallen. jag höll nästan på att svimma ett tag sedan.

imorgon blir det sovmorgon. välbehövligt med sömn! sen måste jag väl göra teori som vanligt. jag MÅSTE fixa det nu! NU NU NU!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0