Show me all the way back home.

idag var det en riktigt bra dag. för det mesta.
jag har tvättat gravstenar med högtryckstvätten hela dagen. i gassande sol. AJ, mina axlar. ni anar inte. jag har vattenblåsor på ryggen. sådär skönt att ha tajt baddräkt på det sen. så nu blir det t-shirt resten av veckan. kanske lite smart att ta med sig en ljus då. plus att det kommer bli jävligt najs att visa upp min fjällning för alla i ljungby i helgen. OCH jag kommer ju säkert få en ny rand då, bara för det. BLÄ!
efter jobbet blev det körlektion. min SISTA. ja. och det gick sämst. jag råkade köra in i trottoarkanten. jag såg hur körkortet, som varit inom räckhåll, fick vingar och flaxade iväg. bra. det var ju PRECIS vad mitt självförtroende behövde. fattas bara att teorin skiter sig också.
sen åkte jag och tränade. rätt lamt pass. rätt chill. och jag var väl som vanligt den enda som tycker 1200 var roligt. det är alldeles lagom långt. helt perfa. och lagom fart, sådär. jag gillart! och sen lite på korten och sådär. chill-i-dill.

nej, nu blir det sängen. oscars tur att tvätta imorgon. så det blir nog blomrensning för min del. mer tid för sms, med andra ord. bomba mig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0