see you, miss you, love you, take care.

jag åkte till skolan tidigt för att skriva fysikprov. det gick inte bra. vi fick tillbaka dem på lektionen i eftermiddags. jag hade vg. sämst! varför kan det inte gå bra längre? resten av lektionerna var bara jobbiga. jag tycker inte ens om skolan längre. och sen började det ösregna, lagom tills jag skulle cykla till trafikskolan. blött. och teorin går inte framåt. jag har åtminstone prickat för de delar jag har mest fel på i boken. det var ungefär en miljon saker. hur ska jag hinna? jag får läsa i teoriboken när de andra läser jp på frukostrasten på jobbet. mja.

sen blev det träning. hejvadroligt. inte. vi körde tärningen alternativt klockan. man fick välja. jag valde tärningarna först. och slog två sexor. alltså 2x400 fart 3-4, WOHO! sen var det ingen annan som slog tärningarna... sammanlagt körde jag 1750m frisim på de fyrtio minutrarna vi körde tärningen/klockan. bra att det typ var 600 mer än alla andra. men jag tjänar ju på det. gnet, javisst! men sen skulle vi köra hundringar och ingen ville köra först, så de puttade fram mig på pallen och när jag var i luften kommer viktor och typ prejar in mig i trampolinen. och jag drar i underarmen och sådär och försöker vrida mig i luften för att undvika ett totalt magplask och landar väl på sidan. när jag kommer upp till ytan står alla och asgarvar åt mig. visst, det måste sett roligt ut, men det svider rätt rejält på min arm med, liksom. det hade ju varit lite lugnt om viktor bett om ursäkt eller nåt, men icke... jag menar, det var ju så JÄVLA synd om william när anna råkade hoppa på honom för att han stod i vägen. herregud, vad trött jag blir!

imorgon är det träning som vanligt vid sex. sen har jag inte körlektion, så då blir det SÄNGEN! marvellous! men skolan sen blir väl sådär. om det inte regnar som det gjorde idag ska vi och b-klassen ut till lövhult på "exkursion". lyckat. och på kvällen är det bal. jag håller tummarna för att det ska vara lite fint väder då. jag vill ju inte heller bli blöt, i och med att jag ska hjälpa till!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0