Pin a smile on my face.

det var verkligen längesen jag mådde så här kasst. jag kunde knappt sova igår. det är riktigt illa.
så nu har jag legat på sofflocket och druckit te och kollat på film. slutet på illusionisten och hela million dollar baby. den senare var RIKTIGT bra. och egentligen jävligt sorglig. eller så är det jag som är sentimental när jag är sjuk? och även ikväll kommer det nog bli väldigt lugnt. det var nog ganska korkat att gå ut igår. det var korkat. ja. jag måste ju bli någotsånär frisk till måndag. jobb! eller kanske jobb <3? på nåt sätt ser jag faktiskt fram emot att få jobba. tjäna pengar. och träffa alla. trevlans. fast jag lär ju dock inte ha nån större fritid. sova på frukostrasten, hell yeah!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0