Min hud är vit under mitt armbandsur.

jag dör lite på att det är så varmt. dessutom har jag tråkigt som jag vet inte vad. är det INGEN som vill hitta på nåt, åka och bada och typ kolla på solnedgången, eller nåt?
dagen idag har åtminstone varit bra, om än lite varm. det var min tur att tvätta idag. jag gjorde fyra stycken på listan. VÄRT! jag fick den jobbigaste graven av alla på hela kyrkogården. det tog två timmar att göra klart den. bra. det var liksom tio graar i en plus staket med feta stolpar som var som egna gravstenar bara de. woho! och nu har jag lyckats skaffa mig en bonnabränna i och med att jag haft t-shirt på mig. och jag har skavsår på vaderna efter gummistövlarna. jag testade att vika ner skaften, men det hjälpte inte. sen testade jag att sätta silvertejp på benen på det stället där det skavde. det såg bara jättedumt ut. och hjälpte inte för fem öre. till slut gav jag upp och skrotade stövlarna och gick i skor istället. vått och härligt! efter jobbet fick jag ta tåget hem, för mamma hade åkt hem tidigare och stuckit till stugan för att sola. jag vill också. jag vill bada! men alla är så dissiga. och jag mötte liksom honey och lövet när jag GICK hem. de verkade ha varit i stensjön och badat eller nåt. hallå. varför blir jag lämnad nu? dåligt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0