Let's go, let's go, let's go, let's go, let's go ner på stan.

det är helt sanslöst. det har gått så jävla dåligt idag. jag finner icke ord! jag halvsov mig igenom morgonpasset på golvet i korridoren utanför omklädningsrummen, men ett antal störningsmoment i form av simmare från jönköping, anderstorp, hvetlanda och eksjö. gött. sen blev det lag sist på passet. 4x100fr. jag hade sistasträckan för ovanlighetens skull. rätt dåligt lopp. okej öppning, 32 nånting och sen 1:07 hem. mja. jag kan ju mer, egentligen. sen stack vi till a6 och käkade och somnade nästan i soffan på bokia efter att ha läst "kissboken". bra. tillbaks till simhallen och 50br för mig och matildo. och det var nu allting verkligen brakade ihop. jag tänker inte ens förnedra mig så mycket att jag talar om vad jag hade. men herregud! den tiden gjorde jag för TRE ÅR SEN! helt sanslöst vad det var katastrofalt. jag finner verkligen inte ord. jag vet fan inte vad jag ska ta mig till för att kunna simma snabbt igen. jag dör!

just nu spelar sverige fotboll. vm-kval mot danmark. varför suger sverige alltid? jämt när det är någon viktig match eller idrottsevenemang haussas (håsas?) det upp hur mycket som helst, men det slutar ändå alltid med pannkaka. vi är så sjukt dåliga. vi borde skjutas. på vår egen nationaldag, dessutom. trumpetfanfar, NU!

imorgon blir det en timme tidigare än imorse. 100br, 800 och eventuellt medleylag. frisim isånnafall. men med tanke på hur jag simmat den senaste tiden ska jag ju inte förvänta mig för mycket...

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0