Låt mig ha ont, låt mig skrika färdigt.

idag var det riktigt soft. vi var ute på biologin och kollade på blommor. jag borde verkligen ta tag i blomuppgiften snart. innan alla blommor hunnit blomma över, liksom. sen var det korpen flyger på svenskan igen. tråkigt värre, så det blev sudoku idag med. vi äger, det må jag säga. sedan kollade vi på little britain på engelskan. vad jag älskar det programmet. de är underbart sköna. jag kan inte sluta skratta! sist på dagen var det fysik och mats och gunilla bjöd på fika och vi kollade på nån film om att slå världsrekord i höjdhopp, ungefär. sen fick vi sluta fyrtiofem minuter tidigare. riktigt gött. jag tog vara på tiden och satte mig på trafikskolan och klarade de två kvarvarande repetitionerna på datorn. WOHO! så nu är det bara pärmar kvar innan uppskrivningen! fast jag fick ytterligare körlektioner uppsatta. så jag ljög igår. hmpf. jag kommer verkligen inte ha nåt liv alls i sommar. jobb och sen trafikskolan och sen eventuellt hem och käka och sedan träning mellan sju och nio varje dag och hem och bums i säng och så rullar det på. HÄRLIGT! jag ska avanmäla mig till nuss med, by the way. jag är inte alls pepp på att tävla nu. jag åker hellre på hultan, liksom! woho!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0