In her head she sees butterflies with pistols.

skolan var så sjukt ovärd. hur lam som helst. vi spelade volleyboll på gympan. vi var åtta som överhuvudtaget var med. bra! sen var både samhällen och kemin inte särskilt mycket bätte. sen stod jag och rev min samhällsbok i småbitar. alla andra taggade bokbål, maha! sen hade jag min absolut sista spanskalektion i steg fyra. jag funderade ärligt talat på att skippa hela lektionen först, men eftersom hela mitt betyg hängde på just detta var jag lite lätt tvungen att gå. vi hade diskussioner och lite annat om sex texter. härligt. jag har dessutom inte en susning om hur det gick, om jag lyckades göra så att droppen fick mvg-bägaren att rinna över. hoppas hoppas!
träningen ikväll var chill. RIKTIGT chill. fysen var också rätt chill. jag har ju ont i axeln och knutar i hela ryggen. BRA inför tävlingen nu. sen fick vi sluta fyrtio minuter tidigare, efter att bara ha kört typ tusen meter plus ett antal frisimsväxlingar. gött!

imorgon ska jag disponera min tid väl. jag är ju ledig hela dagen eftersom det är student och sånt. på morgonen måste jag steka pannkakor att ha och äta på tävlingen. sen hade jag tänkt sitta lite på trafikskolan och göra lite teori. fixa andra delen på repetitionen. jag MÅSTE göra klart innan skolan slutar, typ. hela nästa vecka får gå till det. jag har inget liv! sen vill jag egentligen gå och kolla lite på studenten. de springer ut vid ett, så det blir perfa. sen blir det tävling på seneftermiddagen och sen fest på ett eller annat sätt på kvällen för joz fyller änteligen arton! WOHO!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0