I'll tell my plans to you.

min rygg bränner något kopiöst. det är hemskt. och jag har sprungit runt i stor, kolsvart t-shirt hela dagen. mitt i solgasset. liiiiite varmt. det straffar sig att bränna sig. jag kan inte ens ha riktigt bh på mig. AJ! för övrigt har jag mest rensat blommor och chillat med oscar när han haft soppatorsk. och som vanligt blev vi glömda i slutet. alla åkte in och lämnade oss med maskinen. sjukt osmidig är den. vi kan ju inte precis släpa in den för hand. så vi var tvungna att gå in först och hämta skjuts för att sedan åka in med den. smidigt, ohja! men nu är jag hemma och inomhus. jag är evigt tacksam för det. ibland kan det bli lite för mycket av det goda. dock hade det ju inte suttit helt fel med en glass?

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0