I regret I've been a lousy son.

studentfredag. och regn. ösregn.
efter att jag gått upp och stekt lite pannkakor och sådär åkte jag till trafikskolan i regnet och satt och failade repetitionsuppgifter hejvilt. sen blev klockan ett och då tog jag mig fram till skolan, där det var knökafullt med folk. stackars studenter. just när de sprang ut började det ösregna. jag tog lite kort och grattade några. då träffade jag honey och bad henne hålla mitt paraply. då försvann hon in i folkmassan med det och jag stod själv kvar och blev genomblöt. lyckat!
sen cyklade jag hem efter att alla gått på sina vagnar och nu ska jag strax dra till jönköping och tävla. jag börjar bli smått nervös. när jag kommer hem ikväll blir det nog hotellet. crasha studdefesten, liksom. woho!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0