I min värld är det fegt att va ful.

jag kom nyss hem och in från ösregnet. jag gillar verkligen inte när det regnar såhär. jag var liksom tvungen att ha på mig regnbyxor för att inte bli alldeles på tok jätteblöt. hemskt. dessutom var ju alla andra i skolan fint uppklädda och fixade och allt. jag kände mig bara som skabb. tur att jag hade malin med mig då, som inte var jättefixad heller. skolan var ju som väntat inte så mycket för världen. fast musiken i aulan var riktigt bra. poppigt. dock förstod jag inte riktigt kopplingen mellan "I like you so much better" och sommarlov... efter aulan fick vi "betygen". OCH JAG FICK MVG I SPANSKA! jag blir så jävla glad. det gjorde seriöst hela min dag trots min dunderförkylning. jag kan knappt andas, så lyckat. så att träna är ju bara att glömma och allt sånt. så det blir "fekke" istället. lamaste ordet. nåt moa sa att de säger i uppsala. så vi tog efter. fekke på hotet ikväll, liksom! värt!
jag var förresten på trafikskolan en sväng innan med, jag satt lite på datorn och klarade alla testen jag gjorde. bäst är jag. jag börjar åtminstone få lite självförtroende när det gäller teorin nu. GÖTT!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0