I made promises, I broke promises.

igår var det väldigt väldigt bra. utom tävlingen. jag simmade KASS! en tvåhundring bröstsim som inte ens var jobbig och som bara var allmänt värdelös och sen ett lag på fyra gånger två som var bra för alla utom mig. WOHO! men vi tar nya tag nu snart.
sen åkte jag hem snabbt och bytte kläder innan jag drog till joz. lite mat och lite prat och sen gick jag och honey till stan. först en sväng på bryggan bara för att. vi skulle ringa dit jens och lövet, men de var hos eken så vi gick mot eken för att möta dem. vi hann gå hela vägen dit OCH vänta i tio minuter innan de kom ut. snabbt jobbat! sen gick vi till bryggan igen och honey och lövet drack nåt äckel. tillslut fick jag som jag ville och vi gick till hotellet. där var det kö. och det var svinkallt ute. jag lånade jens jacka och frös ändå. efter att ha köat en halvtimme (en ut, en in) kom vi in och dansade i nån timme eller sådär innan jag åkte hem. roooligt!

nu har jag sovit i lite drygt fyra timmar. så nu blir det strax jönköping igen. bara lag nu på morgonen och sen 50br i eftermiddag. jag vill göra det bra nuuuu!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0