I like you so much better when you're naked.

jag kom nyss hem. sjukt oplanerad kväll. det började med att jag drog till honey och där var tamara. vi laddade upp lite innan vi skulle på förfest till otto. trodde vi. sen kom malin, malin och jossan och vi gick till otto. men vi blev utslängda ganska så direkt då hans pappa skulle komma "snart". efter lite dividerande om vart vi skulle ta vägen gick vi tillbaks till honey för vi pallade inte gå genom halva stan till en förfest. hos honey blev det dricka och aqua och hits for kids! bäst! sen tog vi oss till hotellet. där var det lamt. riktigt lamt. men sen träffade vi moa som lyckats sneaka in sig på balkongen och då blev det lite roligare. dansgolvet var ösigt. men när "rednex" började spela stängde dansgolvet och allt blev jättelamt och det var fortfarande inget folk. så vi gick till bryggan där det var betydligt mycket mer folk och mer packat. jag träffade lukas och fick honom att gå med hela vägen hem till mig. för jag mådde inget bra på grund av min förkylning. jag har nog feber egentligen. härligt att ungefär alla är sjuka nu. bra! men det var trevligt att gå och prata med lukas och sånt. han är härlig.
nä, nu blir det sängen. sova bort förkylningen och allt. och bara chilla imorgon.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0