Hur länge har det pågått? Skit i det, god natt och sov gott!

jag är rätt trött nu, känner jag. jag vill skriva fysiskt utmattad, men det skulle låta så konstigt misstänkt... jag har iallafall kört med svischa hela dagen. grästrimmer, alltså. det är rätt kul. allt med maskiner är roligt. fast jag suger rätt mycket på att trimma snyggt. jag råkade slasha av några (läs jättemånga) blommor. det blev oerhört fint!
efter jobbet satte jag mig på trafikskolan och gjorde massa teori och klarade pärmarna. grymt! sen var jag och mam och dumpade alla prylar till loppisen. jag fick dessutom veta att jag tydligen ska simma ugp i ljungby nästa helg. BRA! vi som bokat hotell och sånt i göteborg den helgen, eftersom albert konfirmeras. men jag ska ju tydligen till ljungby och simma ungefär ALLT märkte jag av startlistan. BRA!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0