Han stannar upp en sekund, handen fattar efter hud. Ljuset växlar till neon, sekundrarna blir ljud.

jag var uppe och tränade imorse som vanligt. jag var ovanligt trött imorse. och vattnet var ovanligt äckligt kallt och blött. hemskt. passet var dessutom skittråkigt. jag har ont i både axeln och knät med. så jävla värt. jag är VERKLIGEN INTE i bra form nu. sen åkte jag iallafall hem och sov en timme innan skolan. som även den var jäävligt värd. vi käkade glass och lekte lek på engelskan. sen gick jag, honey, annie, moa, saba och tamara till stan i ösregnet och åt på coco thai. härligt med tre timmars hål. under tiden vi satt där inne regnade det inte jättemycket men när vi väl skulle ut igen vräkte det ner vatten. vi var inte särskilt torra när vi väl kommit in i skolan igen. och så blev det en kort biologilektion med lite betygsnack och utdelning av floror och sådär. jag känner mig väldigt pepp på att göra blomuppgiften om det kommer regna såhär hela sommaren... sen åkte jag till trafikskolan och failade några pärmar innan jag åkte hem och gjorde kladdkaka. MUMS! (och bara för att reta jens, jag gjorde RIKTIG kladdkaka, inget oboj-micro-äckel, hihi!)

så snart blir det fotboll, sverige måste ju vinna, för bövelen! fotboll och kladdkaka med min käre fader blir finemang. men sen, på fredag, vad händer då? vi funderar på hotellet, men jag vet inte. vi får väl se, nånstans måste jag ju ha att ta vägen. fast det skulle inte förvåna mig om vi hamnar hos eken, på ett eller annat sätt. ^_^

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0