from the bottom of my heart I apologize.

idag var det gött, även om det var måndag.
matten var väl rätt lam, kemin och svenskan likaså. fem i klassen var borta så vi var inte överdrivet många. och sedan stack nästan alla resterande hem innan samhällen. tomas var inte jätteglad för det. men ja. jag och saba satt ute i solen och spelade nåt arbetsgivare-arbetstagare-spel. rätt lamt. sen drog jag till trafikskolan och satt med teorin. jag hatar det. och körlektionen gick väl inget vidare. och nu har jag bokat uppskrivning och körning. jag blev plötsligt väääldigt nervös. men jag kommer inte berätta för NÅGON när det blir. jag pressar mig själv som det är. men det blir nog gött. jag vill bara få det avklarat.
sen fick jag skynda mig till träningen. fys ute på solbalkongen. hääärligt! träningen var väl inget nämnvärt. fyrahundra som vanligt. idag gick det betydligt bättre än igår. 5:09. okej, liksom. sen blev det lite på korten och sådär med. gött. det är ju b-c-vecka. bäst!

imorgon skippar jag min sovmorgon för att skriva fysikprovet. önska mig lycka till! det lär jag behöva!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0