Förlåt, jag trodde du var nån annan.

jag är sjukt sjukt sjukt trött. jag har varit vaken sen klockan fyra. TACK SÅ MYCKET!
jobbet var rätt jobbigt eftersom jag var så oerhört trött. men jag och johanna gled mest runt i elbilen i ösregnet. vi vattnade blommor, vilket kändes VÄLDIGT onödigt. sen lyckades vi på nåt sätt få en kran att explodera i en hög vattenpelare. vatten, liksom <3 jag var dessutom sjukt barnslig och hoppade jämfota i en vattenpöl mitt framför sofiakyrkan. härligt! gummistövlar med stålhätta är skiten! sen efter att jag och magnus sprungit och hämtat mat i ösregnet åkte vi till dunken och åt. mums! pallas athena är mums. och sen åkte jag hem och sov en timme innan körlektionen och träningen. första träningen på drygt en vecka. jag har egentligen fortfarande ont i halsen. men jag sa inget. och passet var sjukt tråkigt. massa ben och massa arm och BARA medley. jag hatar medley. sen pratade jag och imse om att jag borde byta spec. det är på tiden, tycker jag med. fast han kan ju ändå inte säga att jag är långdistansare, precis. jag är väl mest ingenting? men jag accepterar gärna frisim som spec, sålänge jag slipper benspark. jag tänker stå fast vid bröstsimmet då!

imorgon är det midsommar. härligt. på kvällen ska vi vara hos ida (tror jag) och ha trevlans. enligt steven ska vi supa albin under bordet. lycka till, säger jag bara! ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0