Du säger ingenting, det säger allt.

det är sjukt varmt ute nu. både bra och dåligt, tycker jag. mest bra. men det är jobbigt att jobba när det är så sjukt varmt. speciellt i en svart t-shirt. lyckat!
igår var det min tur att rensa. infattningshäckar, den här gången. det suger verkligen att rensa häckar. finns knappt något tråkigare. efter jobbet åkte jag till trafikskolan och gjorde lite teori. ETT fel på sluttestet. är jag grym eller är jag grym? sen blev det simhallen med sprinttävling, filmning och grillning. sämst. jag förstår inte hur jag kan simma så sjukt värdelöst? jag hade sämre än vad jag hade när vi körde i DECEMBER! och då hade jag ju inte ens varit i vattnet på en månad. vad är detta? det känns ju FRUKTANSVÄRT lovande inför tävlingen imorgon. njaa...

imorse var allt skit och jag höll på att försova mig. idag var det min tur att tvätta igen. jag får aldrig göra några på listan, för oscar är så sjukt sämst och hoppar över alla dubbelgula så jag får göra dem. dåligt av honom. sen nångång efter fikat hände det nåt med tvätten. trycket blev fjösigt och den började låta konstigt. efter mycket testande och tänkande och dividerande kom vi fram till att den var paj. grattis! att allting pajar när jag har dem? hur lyckas man? så jag åkte och chillade lite med johanna tiden som var kvar. äckligt varmt. då är det ju i och för sig rätt gött att stå och hålla på med vatten, man kan ta sig en liten dusch närhelst man vill!

nu har jag sprungit runt hemma och packat grejer till tävlingen. det är ju ute så man måste ju helgardera sig. shorts och t-shirt OCH regnkläder och vinterjacka. jobbigt. men det lär nog bli sol, så det blir ju härligt. inte riktigt fullt lika härligt är det att jag redan börjat fjälla på axlarna. ouch. jag har dessutom upptäckt att jag har bränna efter gummistövlarna på vaderna... sexigt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0