för jag skakar av alla denna meningslöshet.

näst sista dagen i tvåan var riktigt bra. eftersom jag vaknade med sjukt ont i halsen, som nu senare under dagen övergått i en dunderförkylnin och ännu mer ont i halsen, skippade jag att vara med på gympan. de var för övrigt bara fyra som var med, jag och malin och steven hoppade mest runt lite. sen blev det samhäll och vi åt upp malins muffins och albins tuppkaka. mycket gott, må jag säga. sen blev det dessutom jeopardy, tjejerna mot killarna, och killarna var sånna sjukt dåliga förlorare. "lag SALLAD!" på kemin blev det ännu mer fika. TJOCKT! min kladdkaka hade kletat ihop sig till en klump i min burk så jag satt och åt med sked. men det var ju inget fel på smaken, åtminstone! efter en sån tjock förmiddag blev det ingen lunch för mig och malin, det var ju pannkakor, liksom. tjockt och tjockare. jag drog till trafikskolan en sväng och tror att jag klarade en pärm. woho! sen pep jag hem på två minuter och bytte väska innan jag mötte upp malin och moa och åkte till jönköping med dem. riktigt trevlans! även emma mötte upp lite senare och vi gick och käkade på mackmakeriet och sådär. sen fick jag åka tåg hem själv sen moa och emma gått på bio och malin hoppat av bussen hemma hos jens. dagens enda fynd för min del blev ett par ljusblå fejk-wayfarers. festival-glajjer, indeed!

woho! imorgon är det skolavslutning. det betyder att jag kommer vara i skolan i högst en och en halv timme, vilket mest innefattar rektorns överpretentiösa babbel i aulan och utdelning av den individuella studieplanen i klassrummet sedan. sen blir det nog lunch med m&p och "hotet" på kvällen med honey och malin och typ jens. fina grejer det! jag blir så lycklig!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0