But hey, I want you to know that I'm ready to go on my own.

braiga dagen idag. jag och jenny skulle gödselvattna idag så efter att ha testat lite, släpat upp skiten till kyrkogården, fyllt på vatten och rullat ut slangen satte vi igång. jag hann vattna TVÅ rabatter innan det hände något och det forsade ut vatten på ett ställe där det inte skulle forsa vatten. så det var bara att stänga av, rulla in slangen och rulla ner hela maskinen. BRA! men efter att jag rensat några häckar och sådär emellan var maskinen lagad igen och vi kunde dra igång. gött.
efter jobbet åkte jag till jens och åkte med honom till nässjö. snäppet roligare än att sitta på ett kokande tåg. jaa.

och jag har minisovmorgon imorgon!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0