You left for Norway, you took our true love away.

egentligen betyder rubriken så jävla mycket. även om det nu nödvändigtvis inte rör sig om norge.

näst sista jobbdagen idag. den gick i snigelfart med stekande hetta efter lunch. och hur roligt är det att kantskära grusgångar? jag dör lite. och allt fixande och ögontjänande till kyrkogårdsteatern. egentligen vill jag också se den, men jag borde kanske packa lite. jag borde börja. typ nu? jens var här nyss och hämtade min dricka och min luftmadrass med. så nu behöver jag typ bara ha i lite kläder och annat krafs i min alldeles för stora väska. men det tar ju tid det med. och om jag ska kunna kolla lite på simningen och på allsång (jag vet, nästan dödssynd, men TIMO och MISS LI är ju med, och det måste jag bara se!) borde jag kanske sätta igång. eller, äh. jag vet inte.

imorgon jobbas sista dagen. jag ska bjuda på fika och magnus ska faktiskt bjuda mig på glass. som tröst för de pajade maskinerna. han har lovat det! sen blir det hem en sväng och sen till stationen och åka tåååg! och jag kommer ner lagom till moto boy spelar. kan det bli mer perfekt?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0