They call me little love child with a thorn in my side.

jag har nog kommit på vilken mobil jag ska köpa för min lön. min nuvarande mobil är lite till åren gången nu. drygt tre, närmare bestämt. så mja, det behövs nog verkligen en uppfräschning. dessutom är min mobil väldigt kass. fjädern till luckan har pajat så luckan hänger och slänger lite som den vill och det är jobbigt när man ringer då man måste hålla i luckan så den inte ska fälla ihop sig. sen idag märkte jag nåt annat. när jag smsade så börjadebilden dela på sig. och byta plats! och flytta sig och ha sig. sjukt jobbigt. jag är fruktansvärt rädd för att den bara ska ramla i beståndsdelar inom en VÄLDIGT snar framtid. alltså är jag i stort behov av en ny. ge mig! jag tror nog valet kommer falla på sony ericsson c903. den verkar okej. jag vill ju ha en kameramobil och ingen vanlig, utan slide eller vikbar. och då fanns det bara slide. och den andra modellen är så sjukt klumpig. så denna är nog perfa för mig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0