Once a failure, always a retard.

måndagar. att det alltid lyckas vara måndag. imorse ringde klockan kvart i fem. för tåget gick kvart i sex. HEMSKT. jag dog lite. men kunde inte sova nåt. så dagen gick i dvala. men jag och oscar gödselvattnade och hade oss. dansade till p3-musiken i lurarna och konstaterade att pingu-imitationen var outstanding. det är så man förgyller en måndag. sen fick jag ta tåget hem med och sen åkte vi till mormor och åt jordgubbstårta. och jag fixade lite till på min "nya" mobil. jag stod inte ut med min gamla längre. för att undvika att jag "heeelt oavsiktligt" skulle tappa den i marken fick jag pappas gamla eriksson. Ksjuhundranånting. jag får dock ryck på att det inte finns alla ord jag vill i min älskade t9. på min gamla syntes inte längre markören på sidan för det var så många ord. bra!

nej. imorgon kör jag bil till jönköping. sen efter jobbet ska jag ta en sväng till brunstorp, om det inte regnar. jag ska hoppa i vattnet för första gången på en månad. hej grepp? jag längtar faktiskt lite. jag satsar på en sådär tvåtusen. mest frisim, för att få tillbaks känslan. och kanske lite bröstsim och ryggsim. fjäril funkar nog inte?

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0