Om du ser mig vid fontänen, titta åt ett annat håll.

måndagar är alltid värst. hemskt att gå upp. fast jag behövde åtminstone inte köra in.
på morgonen fick jag svischa. jag körde nog av det mesta, skulle jag tro. några blommor här, en skylt där. men sen fick jag så helvetiskt ont i axeln att jag fick rensa blommor resten av dagen. chill.
efter jobbet och efter att jag kört hem till nässjö åkte vi till rusta och köpte presenning och lite annat vi glömt. och jag gjorde ett kontoutdrag. jag hade fått lön. ÅTTATUSENFYRAHUNDRATRETTIO KRONOR! fatta, jag är rik som ett troll nu! WOHO!
väl hemma packade jag och mamma. det tog väl nästan två timmar. och allt gick ner. utom en cider. men den tryckte vi ner tillslut. så nu är det bara sminkväskan och mobilladdare och lite annat småkrafs som plånbok och sådär som ska in på toppen. åh, jag längtar så in i bomben! och så får jag träffa underbara annie, det var ju sjukt längesen vi sågs. så nu blir vi tältpolare i mitt spaceade tält, wosch! åh. jag vet inte hur jag ska klara av att sova inatt eller jobba imorgon. jag kommer dö av spänning. åååh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0