No one's laughing at God when they're saying their goodbyes.

fredag. sista fredagen. oscar slutade och jag träffar inte simon mer, eftersom han drar till dunken nästa vecka. men idag har vi haft det riktigt slappt och roligt. sista dagen är alltid så jävla rolig på nåt vänster. vi chillade verkligen järnet och på lunchen drog vi till mcdonkan utanför a6 och käkade. hur trevligt som helst. och vi skrattade nåt sjukt när oscar berättade om sin piercing. snacka om FAIL. resten av eftermiddagen gick i slow-motion. vi klippte lite häck och sen satt vi och pratade om all möjlig skit. det kommer bli tre jobbiga dagar nästa vecka. men magnus kommer ju åtminstone tillbaks. alltid något. så, ja. och oscar träffar jag på emmaboda. röj! och simon lovade att jag skulle få komma till gränna och festa. woho! gränna, liksom! och folk säger att nässjö är en håla... ^_^

ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. dö i soffan. inte tänka så mycket. och imorgon ska jag sova. och städa måste jag. lovat. jag vill inte. inte kännas vid. inte tänka. inte genomleva.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Emma

Svar: jaa, verkligen! :D

Haha, det är ett mysterium. Man måste ha riktiga sko-kastar-skills.

Nähä? haha, ojdå... ;) Jag har hört att det ger tur också..



2009-07-25 @ 15:38:30
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0