Malmö beach night party.

idag ahr det verkligen inte varit min dag. jag lyckades slarva bort bilnycklarna och fick tigga skjuts i sista minuten till jobbet. väl där kollar jag igenom väskan och hittar nycklarna. som alltid. jag och oscar hade iallafall elbilen idag. vi gled lite och plockade pinnar överallt. och när vi skulle vattna urnorna sist kom det nån gubbe och började snacka om allt och inget med oss. i en halvtimme. herregud. efter jobbet gick jag till stan och köpte nya böcker. gött. och sen missade jag bussen med en tiondel, ungefär. återigen inte min dag. woho.

så jag borde kanske äta lite nu. innan jag dör av hunger? jag nöter smk också. jag snodde en skiva av jens sist jag var där. han kommer aldrig få tillbaks den.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Jens

Ska visst ha min skiva. Fast du får påminna mig om att klaga på dig.

2009-07-23 @ 01:09:31
URL: http://fjorton.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0