Laughing at something funny beyond.

idag var det sjukt segt. måndagar liksom. jag finner knappt ord. magnus var tillbaka, men oscar var borta. lite sämst sådär. jag och jenny rensade grusgångar och hjälpte erik att plocka upp när han kantskurit dem. sjukt tråkigt. fast sen gled vi lite i elis också. det lyste upp lite i den annars så trista och regniga dagen.
blä. jag var fruktansvärt trött idag. hur kan det vara så svårt att vända tillbaka dygnet? jag somnade inte förräns ett och sen vaknade jag igen vid tre och fem. underbart.

jag borde packa lite nu, jag har åtminstone bakat muffins nu, så jag har ett moment mindre i morgon. men jens var här innan och hämtade mitt tält och sovsäck och sådär. fast jag ska nog tvinga honom och komma och hämta lite cider. palla bära om han ändå kör bil, liksom. fast jag hade gärna åkt i den bilen. jens som kör och sen åker josefine och malin med. bara det lockar ju jättemycket!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0