jag skulle ge dig allting du pekar på.

jag är trött. idag var det ju TT - trötta torsdag. det var det verkligen. det var som vanligt ingen som väckte varesig mig eller oscar efter lunchen. bra! och så klagar de på att vi är sena ut... idag har det dessutom varit så jäkla ovärt. rensa infattningshäckar och sen randa grusgravar hela dagen. hur roligt kan det bli? och nu får vi inte ens lyssna på radio längre. inte för att vi fick det innan heller, men då var det ingen som sa till. blä.

jag borde ta en sväng till stugan och fota blommor, men jag orkar inte. jag sitter hellre här och bölar över min pajade mobil. den har verkligen cpat ihop totalt nu. jag hatar den. OCH jag måste köpa en ny NU! GE MIG!
tur att det är fredag imorgon. det blir trevlans.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0