I can't stop runnin' away.

min hals värker. jag har väl fått efter-festival-sjukan några dagar senare än alla andra. att jag alltid lyckas bli sjuk när jag precis tror jag klarat mig? det suger faktiskt. jävligt mycket.
dagen idag var dessutom sjukt ovärd. om det var TT (tråkiga tisdag) igår, så var det fan OO (ovärda onsdag) idag. jag och oscar roade oss med att sitta och komma på sånt. vi fick rensa häckar idag med. hemskt! fast sen fick vi glida runt och vattna lite och städa lite vid sofiakyrkan. det gjorde dagen lite bättre. att glida i elbilen förgyller dagen lite. dock med betoning på lite. jag längtar till fredag. FF, liksom. festliga fredag. jag och oscar drygar oss verkligen ibland.
dessutom längtar jag som fan till emmaboda. ni förstår inte. hur roligt jag kommer ha. och allt sånt. camp fjorton år, som jens sa. åh. jag vill åka nununu!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0