hultsfredsfestivalen.

åhja. jag är hemma nu. eller ja, jag har varit hemma i fyra timmar, kanske.
herregud, vad jag är trött. men jag har haft roligt som satan. och träffat massa nya både udda och bra människor. jag har ett nytt band på handleden. jag har sett massa bra musik. jag har sett flera band helt själv. jag har röjt med gegga upp till fotknölarna. jag har sovit ensam i ett tremannatält. jag har sovit två pers i ett enmannatält. jag har sovit på marken utan liggunderlag och kudde. jag har tagit hand om onyktra vänner. jag har sprungit runt som en galning och letat efter folk. jag har ätit pizza varje dag. jag har blivit genomblöt efter jag satt mig i en vattenpöl i malins tält. jag har fått nya nummer i telefonboken. jag har gått runt med en död mobil i typ tre dagar. jag har inte använt engångskamerna nåt. min rumpa har varit med på mtv. jag har bott vid pissdiket och sett folk ramla ner där. jag har inte varit festivalchic och gått med kortkort och gummistövlar eftersom det varit alldeles för kallt för det. jag har varit blöt om fötterna i tre dar. jag har sovit med mjukisbyxor, strumpor, tjocktröja, filt i sovsäcken, en sovsäck och sen en till filt över alltihop. jag har fått in pipen på en vattenkanna i munnen. jag har druckit många cider. jag har ätit digistivekex till frukost varje dag. jag har kort sagt haft en sjukt bra och rolig tid i hultsfred. 

fler saker som är värda att minnas är våra grannar som var dyngraka tolv på förmiddagen första dagen och som slängde ravioli på våra tält. eriks alla upptåg var också minnesvärda. och eriks jävla kompisar. "fan, va mycke moos! hur ska jag orka det häär?!" "malin, i lägenheten brevid!" och alla fyllor. och röda korset. och borttappade kompisar. och nyfunna kompisar. och dissar. och all musik självklart. jag var den som gick på flest spelningar från vårt camp. jag orkar inte räkna upp alla. men bäst var nog the killers eller lasse på hawaii eller smk igårkväll. sämst var nog peter, bjorn and john. tyvärr. så jävla besviken blev jag. nä. dåligt att vara påverkad på scen. alla utom frej i smk då. woho.
HULTSFRED '09 <3

och kom ihåg. what happens in hultsfred stays at facebook.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0