en blick, ett ord, jag nöjer mig med dig, fast min hjärna skriker nej redan vid avfarten.

ja, herregud.
det var ett tag sen jag skrev nu. sist jag skrev hade jag nyss fixat körkortet. sen på kvällen åkte jag till malmbäck och badade i klappa med jens, lövet och otto. finemang. första doppet ute för min del. och varmt och härligt!
i fredags var det jobb. jag och jenny roade oss med att göra häckmassaker. det ni! det måste sett fruktansvärt roligt ut när två pers står mitt inne i häcken och klipper. det var varmt som satan dessutom. svarta t-shirtar <3
helgen har spenderats i stugan bortsett från några små snabbvisiter i stan och i jönkan. dessutom har jag lärt mig blanda en kortlek sådär snygg, rrrschdrrtsch! äh, ni vet. så går det när det regnar hela tiden och man inte har någon el. roligt värre.

nu packar jag lite smått till hultan. eller ja, jag lägger fram alla grejer på golvet. lycka till att jag ska få med mig allt. INTE EN CHALLE! och så är det massa saker jag inte vet om jag borde ta med mig eller om det bara är onödigt. typ jeans. jag ska ju ha mjukisbyxor? och gummistövlar. bra om det regnar, men tungt att kånka på. äh. jag får väl ta med allt och lära mig till nästa gång! ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0