Du dansar så bra, vi borde bilda en orkester.

imorse sov jag tills det inte längre var morgon. klockan ett räknas väl ändå inte som morgon? sen kollade jag på världens skummaste film. dogville. nog för att seven pounds igår också var lite skum, men denna tog priset. se den, om ni inte har nåt bättre för er.
snart ska jag skjutsa mina föräldrar ut till skogen, nånstans. de utnyttjar mig som fyllechaffis. det är väl i och för sig inte mer än rätt, med tanke på alla år jag har snyltat på dem. men ändå. så jag måste sitta nykter och ensam ikväll. eller, jag kanske får sällskap av någon? det bjuds på egenstekta pannkakor, ohja! det finns ju ingen som vill missa det, heller!

/f.


PS. pappa hade kollat på mediamarkt i gbg på min planerade mobil. den ska tydligen levereras i augusti. WOHO! alltså kommer hela sommaren gå med en paj mobil som inte kan ta vettiga bilder. BRA! DS.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0