but I bullied the police, had too much knowledge for college.

jag blir så glad. även om dagen var i särklass den tråkigaste på väldigt länge. jag och oscar rensade grusgravar hela dagen. woho! och dessutom pratade de om tråkiga drömmar på p3. hemskt. och sen, som grädde på moset började det ösregna. vi fick zickzacka mellan träden hela vägen ner för att hämta regnjackor. bra. sen skulle jag åka tåg hem. tåget skulle gå fem över fyra. när klockan var kvat över började jag undra vad det var som hände. tydligen hade det varit en olycka på spåret. woho. så jag fick vänta en timme på stationen innan det kom en ersättningsbuss. då hade jag lika gärna kunnat ta det försenade tåget, då det bara skiljde fem minuter.
väl i nässjö öste det ner regn och jag och pap åkte till nya posten och hämtade ut mitt fula rosa plastkort, aka körkortet! vilken känsla. och jag slipper släpa på mitt pass överallt. det är ju lite smått otympligt.
sen åkte jag till honey och hämtade den sjukt osmidiga feta floran. vilket påminner mig om att jag kanske BORDE jobba lite på blomsaken. men det var ju vara en tanke.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0