bli aldrig som oss, bli värre!

jag slocknade klockan nio igår. känns ytterst stabilt, måste jag säga. men det var ju rätt bra med tanke på att klockan ringde vid halv sex som vanligt sen. jag känner att jag kanske borde gå och sova i tid nu med. snart så.
jag och oscar hade städrundan och sen åkte vi runt och chillade i elbilen hela dagen. gytt.
sen gick jag en sväng på stan och köpte ett par shorts och örhängen och ett par snygga ljusblå stuprör. och sen köpte jag lite godis efter att jag blivit utslängd från h&m eftersom jag råkat vara inne i affären när klockan var 19:01. men herregud. och så såg jag halva i'm from barcelona utanför hemmakväll. najs. de är bra. och det påminner mig om att jag längtar nåt kopiöst till emmaboda (inte för att de ska spela där, men ändå). jag och oscar pratade massa om det idag. han ska ju också dit. kanske kan vi åka tåg tillsammans? vi lär ju hursomhelst ses nån gång på ett eller annat sätt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0