All the commotion has people talking, they're talking.

festliga fredag idag. bra. fast idag var det ändå riktigt tråkigt. som alla andra dagar. jag och david gick runt och plockade vasblommor och snackade skit. mums, vad det luktar gott! sen fick jag lite besök av pappa och lite senare även av jens. jag är poppis! resten av dagen blev det rensning. surt. och varmt som as i svart t-shirt. hur tänkte de egentligen? fast sista halvtimmen satt jag, oscar och erik dolda under ett träd nere på fjorton och latade oss i skuggan. jag satte mig där först sen jag hållit på att svimma när jag reste mig upp efter att ha suttit i solgass i fyrtio minuter. skönt med skugga. och hej, jag har blivit lite brun. och mina fötter är lite vitare än mina smalben. SNYGGT! bonnabränna två punkt noll, jag säger ju det!

nu ska jag nog mest chilla ikväll. ta en sväng med mammas bil och kolla lite på film med. trevlans. jag är trött med juu. soooooova imorgon, ohja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0