Oh, the boy's a slag.

jag borde gå och lägga mig? jag har ju haft en rätt hård dag. att gödselvattna är sannerligen hårt. att rensa blommor på muren framför kapellet är rätt hårt och framför allt jävligt osmidigt. och sen springa runt och plocka upp alla pinnar på kyrkogården är väl inte heller världens lättaste?
efter jobbet tog jag mig hur som helst till brunstorp och simmade. för första gången på en månad. det kändes faktiskt betydligt bättre än vad jag trodde det skulle göra. fast jag kom inte igång ordentligt förräns efter artonhundra. och jag hade bestämt mig för att köra tvåtusen, så det kändes lite onödigt att bara köra tvåhundra till när det väl kändes bra. så sammanlagt körde jag två och sju. riktigt duktigt av mig, tycker jag. fast 2300 var frisim. jag testade bröstsimmet för det var så gött, men jag märkte att det gjorde helvetiskt ont i knäna, så jag kunde inte köra så mycket. illa. men det var ändå så jäkla härligt att simma igen. det kommer jag aldrig sluta med! fast nu har jag ont i axlarna igen. som vanligt. fatta hur jag kommer ha det i falkis. jag kommer seriöst dö. och inte ens conny är där. det är så illa. han är bäst, hallå. såärebara!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0