you've never seem so tense love.

idag var det ingen bra dag. fast vi hade åtminstone ingen fysisk gympa. tack gud för det. men sen hade vi liksom en och en halv timmes samhäll, som för att kompensera. och kemi b. fast man blir åtminstone pigg av niklas. och spanska två och en halv timme sist på dagen. PALLAORK. vi har ju ändå max en timmes effektiv tid med jenny. jag fattar inte ens att jag valde det, längre.

jag var hos optikern idag med. bra att min syn har blivit sämre. bra att jag kom försent till styrkan bara därför. bra att vi bara körde bröst och arm. bra att vi körde på hävstängerna. bra att det var a-pass på träningen. bra att jag inte kan ta i för fem öre. bra att jag knappt kan lyfta armarna så jag kan skriva på tangentbordet utan att bli sjukt trött. bra att allt ungefär är förjävligt just nu!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0