you never tried to reach me, no, you never called me back.

distansjakt i simhallen imorse. 200fr för min och alla andras del. gick välan hyfsat. på insimmet var jag svintung i armarna. värkte liksom på samma sätt som när man gått på stan en hel dag i tjock vinterjacka. men det gick nog ändå rätt okej. 2:26.77. det var ju pers liksom. william slog mig egentligen, men imse kunde inte klocka så snabbt så vi fick samma. ägd!

nu har jag packat massa och vart på simmöte. vi ska få richard som tränare. det blir nog bra.
jag borde gå och försöka sova lite typ strax. det är meningen att vi ska rulla ut från uppfarten vid halv ett. grattis liksom. och godnatt liksom. vi ses på fredag :*

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0